Tussendoortje dan maar - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sandra Heijs - WaarBenJij.nu Tussendoortje dan maar - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sandra Heijs - WaarBenJij.nu

Tussendoortje dan maar

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

28 Februari 2017 | Australië, Melbourne

Oke ik heb net echt vet lang lopen typen en was bijna aan het eind en ineens viel die kutpc uit (niet sorry voor mn taalgebruik).. Maarrr gezien ik nog wat minuten over heb en ik deze blogs ook gebruik om zelf later terug te kunnen lezen typ ik gewoon het begin even over van de afgelopen laatste maand. Die andere helft doe ik dan wel weer een andere keer.. want ja, het is dan toch echt ineens mijn allerlaatste avond in Aussie.. Ik heb natuurlijk nog een maand Nieuw zeeland, maar mijn oorspronkelijke plan zit er op.. En dan ga je in een internet cafe lopen typen!? Ja.. i know, maar ik vond het wel even lekker. Gister kwam ik terug van een megavette 6daagse tour naar de outback en ik ben voldaan. Ik zat zojuist nog op een terrasje naast 2 backpackers die duidelijkk ook alleen een biertje aan het doen waren, maar ik had gewoon geen zin om een gesprek aan te knopen. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen. Ik dacht dat ik dat nooit zou krijgen, dat wat anderen altijd aangaven te hebben na een tijdje backpacken. Maar nu had ik zin om even zelf te genieten van mn laatste avond ipv 'and where have you been?'. En dus zit ik hier, in een internet cafe die24 uur open is, ramvol Chinezen die zeer geconcentreerd aan het gamen zijn. Nee oke opnieuw typen gaat me echt niet lukken.. ik loop lekker terug naar het hostel en kijk terug op 3 onbeschrijfelijk vette maanden in Australie. Morgen vliegen en ik kijk er onwijs naar uit om Steffi te zien en met haar de laatste maand van mn backpackavontuur door te brengen.
Man, wat is reizen fijn.. welterusten allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 04 Nov. 2016
Verslag gelezen: 1021
Totaal aantal bezoekers 5393

Voorgaande reizen:

02 December 2016 - 03 Maart 2017

All by myself: Down Under it is!

Landen bezocht: